Gladsak - kommunen inviterer til næringslivsmøte 19.03.2024

I løpet av året vil kommunen gå i gang med arbeidet om ny arealplan. I den forbindelse ønsker kommunen å invitere det lokale næringslivet til orienteringsmøte om prosessen videre for arbeidet med planen.

Kommunen ønsker å invitere det lokale næringslivet til et orienteringsmøte på Rådhuset på Reine 19. mars klokken 17.00-18.00. Temaet vil være ny arealplan for kommunen og den videre prosessen med arbeidet med denne.  Det vil være viktig med involvering og innspill fra både innbyggere og lokalt næringsliv i arbeidet med arealplanen. I første omgang er det ønskelig å invitere lokalt næringsliv til en orientering om prosess og videre arbeid for hvordan arealene til kommunen kan forvaltes de neste årene.