Frokostmøte for næringslivet i Moskenes

Næringslivsfrokost i Moskenes - Vest-Lofoten næringsforening i samarbeid med Moskenes kommune ved ordfører, næringssjef og kommunedirektør inviterer til frokostmøte!

Dato: Fredag 3. november
Tid: Kl 09.00-11.00
Sted: Rådhuset på Reine

Formålet med møtet er å få til et tettere samarbeid mellom kommunen og næringslivet.

Agenda

• Det ønskes velkommen av kommunedirektør Siri Halvorsen og ordfører Hanna Sverdrup.
  • Presentasjon av Vest-Lofoten næringsforening v/ avtroppende leder Sten Roger Sandnes og påtroppende leder Aleksander Nordahl.
  • Presentasjon av politisk ledelse v/ ordfører Hanna Sverdrup – et bærekraftig Moskenes.
  • Presentasjon av administrasjonen v/Siri Halvorsen og Matias Hana – Samfunns- og arealplan – sammen må vi skape et veikart for et bærekraftig Moskenes.
  • Utdanningsløftet, veien til Fag- og svennebrevet. Satsingsområde fra NFK.
  • Annet

Vi ønsker alle næringsdrivende i Moskenes hjertelig velkomne!

Påmelding til post@vlnf.no. Frist for påmelding 1. november.