Moskenes kommune søker medarbeider til teknisk etat i uteseksjon

Vi ønsker en person med erfaring og kompetanse på bygg og vedlikehold. Dette vil være en stor del av arbeidshverdagen.

Avdelingen har ansvar for flere områder - blant annet byggesaker, vann og avløp, veier og havner, bygningsdrift og forurensning, og tilrettelegging for turister.

Uteseksjonen holder til i skolens lokaler i Sørvågen. Pr i dag er det tre ansatte og vi ser det som en forutsetning at du er samarbeidsvillig og kan jobbe i Team. Du må være fleksibel og kunne ta løpende oppdrag; alt fra vedlikehold på bygg, vask av wc for turister, mottak av skip i havna, oppfølging av parkering med mer.

Du må ha førerkort klasse B.

Fagbrev tømrer vil være en fordel.

Du må ha helse til å stå i en fysisk krevende jobb.

Det vil være krav om politiattest da en av oppgavene til uteseksjonen kan innebære levering av utstyr for hjemmetjenesten i private hjem.

Kommunen lønner etter gjeldende tariff ut fra utdanning og ansiennitet.

Søknad sendes til:

Terje Abrahamsen, teknisk sjef: terje.abrahamsen@moskenes.kommune.no